Na webu CANONklub jsem teprve chvilku a skutečně je i můj dojem takový, že to tady moc nežije. Kde jste všichni CANONisti?
Ohledně logotypu CANONklub - asi nejjednodušší by bylo vyhlásit nějakou soutěž s konkrétním zadáním. Ovšem je otázkou, zda majitel chce měnit logotyp a styl stránek nebo ne.
Zda řešit pravidelné vydávání odborného CANON časopisu, DTPařina je to poslední, to už je jen o nalezení optimalizovaného řešení, začít je potřeba vytvořením struktury časopisu, zabývát se redakční stránkou každého čísla nejlépe tak asi na 1 rok dopředu, každé číslo nějak specializovat, pak zpracovat návrh obsahových částí takového periodika. Kdo se takové rozsáhlé činnosti chce ve volném čase zabývát a kdo to bude financovat produkci časopisu? Zdarma vám nikdo nic nevytiskne...
Mnohem více by mne osobně oslovilo nějaké pravidelné společné focení, resp. společné fotovýlety po republice, pravidelné setkávání, možná 1x měsíčně?
Chci se zeptat, zda logotyp má vliv na obsah na Canonklubu? Má?
Naznačuji tím, že v současnosti řešíme úkoly, které souvisí například s tím, že máme aktuálně kolem tisíce členů, ale nikdo neposílá články, nepíše, nepřispívá, nediskutuje. Je to lenost?
Pravidelné setkávání chceme a plánujeme. 1.6. je první. Hledáme někoho, kdo by si vzal organizaci dalších na starost.
Chceme putovní setkávání po republice - republikách.
Chceme celorepublikové soutěže.
Ano, takové nápady existují, ale lidí ochotných na tom pracovat je málo :)
Ještě malá poznámka k časopisu a logotypu. Bohužel jsme mírně svázáni tím, že firma Canon je korporace zcela jiného ražení než třeba NIKON, protože jejich produkty jsou výrazně ve větším počtu než jen fotoaparáty. NIKON je místní malá skupinka prodávající fotoaparáty a dalekohledy, zatímco Canon prodává kopírky, tiskárny, foto, video atd. atd. Canon má specifickou tzv. corporate policy, kterýá definuje za jakých podmínek používat název Canon a logotyp Canon (barva, styl, shape apod.) a my se musíme vedle toho vejít tak, abychom nekolidovali s jejich názvem a logotypem. Proto musíme s tímto zacházet opatrně.
Jestliže je nyní zaregistrovaných cca 1000 lidí, to je už docela pěkná skupina lidí.
K logotypu, možná by pomohla nějaká rychla anketka, zda logotyp změnit, ano, ne. Dle výsledku vyhlásit soutěž s konkrétním zadáním, věřím, že mezi fotografy je mnoho grafiků i DTPáků. klidně by stačil i nákres v ruce tužkou. Prostě lidi oslovit, aby tvořili, poté je nechat opět formou ankety vybrat nový LOGOTYP. Takže opět anketa na výběr. Být autorem vítězného loga je prestižní věc.
Ankety v pravém okně mohou být i pak dostupné v archivu, některé poběží trvale, některé by se vázali vždy na konkrétní akci a nějakou dobu by byli k nahlédnutí. Současná anketa je zajímavá, ale vlastně se moc k dění na webu či k nějakému rozhodování neváže. Já raději ani nechci počítat investované finance .... do focení....
Ráda pomůžu. Jen se domluvit, s čím a je to asi na debatu na 1.6. Věřím, že se ozvou i další CANONisté.
o takto zásadních změnách musí rozhodnout majitel Martin Kamín na základě nějakých návrhů. Tedy: změnit logo můžeme, ale chce to ideu, menu neobhájím.
CO se týče Galerie, pak je to myslím správně, jak to je. Když kliknete na Galerii a chcete zobrazit fotografie některého fotografa, kliknete na jeho jméno - sem. Udělal jsem ale do Galerie zásah, takže jsem přichystal další filtr, kterým můžete filtrovat uživatele podle jména.
souhlasím se změnou "loga". A co je jednodušší než vyhlásit "výběrové řízení na grafický návrh loga"...? Podle mě je být autorem loga podobného klubu prestižní záležitostí...
Při změnách v galerii bych se také zaměřil na systém hodnocení fotografií. Na fotoserverech běží různě složité modely, které posuzují fotografii ze všech možných i nemožných pohledů. Ale v drtivé většině už zapomínají na zachování objektivity příspěvků. Výsledné hodnocení může být zkresleno a ne vždy je to ve prospěch fotografie či jejího autora. Myslím, že v jednoduchosti je síla: Líbí x nelíbí
myslim, ze by bolo celkom fajn, zobrazovat pri fotkach v galerii aj informacie z EXIF-u, aspon u fotiek, ktore ho maju. Mne osobne, ako fotoamaterovi, velmi pomaha, ked si mozem pozriet fotku, ktora ma zaujala, aj s informaciami o expozicii.
Diky!
Dobrý den,
ano, mám to potvrzeno, začnu na tom dělat. Termín: 5.2.2010.
díky za reakci. Lidi, lidi, lidi. Pokud uvidí, že je tady zajímavý obsah, přijdou, zatím to taky moc nežije, takže nejsou lidi. Myslím, že to je běh na dlouhou trať.
Co se týče změn tak souhlasím. Logo uvidíme, zatím neznáme představy lidí, menu jinam: to jde. Galerie uživatelů čeká na update, protože ta předchozí měla problémy (bezpečnostní).
je fajn, že máte snahu udělat něco pro zviditelnění značky canon - samotný výrobce se tomu moc nevěnuje :o(
Ve srovnání s Nikonem je to opravdu bída . Tento stav mne nemrzí, nýbrž přímo sere !!! ...odešel jsem totiž od nikonu k canonu .
A jestli mohu poradit co zlepšit , tak nemá význam objevovat dávno objevené, stačí navštívit www.nikonclub.cz a prostudovat tento velmi atraktivní web.Je radost být majitelem techniky Nikon
Doporučuji to nejlepší aplikovat pro canonklub.cz - podle mého se to týká především grafiky ( musí korespondovat s corporate identity canon - bílo/červený design ) , strukturu a členění webu jednoduše dělit do odkazů na lištu - dále do roletek.
Hlavně je nutné doplnit web o odkaz Propagace ( ať už klubu nebo značky )
Propagace formou klubového oblečení ( nabídnout prostřednictvím reklamního banneru spolupráci výrobci kvalitního sportovního oblečení - vyrobí kolekci s klubovou identifikací za jinou cenu ) .Distribuce tohoto oblečení je např. podobná nákupu v e-shopu. Může se použít jako příležitostný dárek / cena třeba v klubové fotosoutěží apod.
Dále kreativní grafik nabídne na webu spoustu nejrůznějších produktových wallpaperů , butonů apod ke stažení .
Prémiové členství - oblečení je možné získat ´´zdarma´´ každému tzv. prémiovému členovi klubu ( prémiové členství je exkluzivní záležitost, a člen platí poplatek - z toho mu ovšem vyplývají exkluzivní výhody).
Pokud nastane ideální stav v životě klubového webu, kdy bude taková návštěvnost, že bude prodej reklamní bannerové plochy vydělávat na provoz klubu - může být potom třeba oblečení nebo časopis pro členy zdarma !
Je dobré vydávat pravidelné tištěné periodikum - časopis / magazín
Určitě některý z členů - a musí to být opravdu patriot značky - pracuje v DTP studiu s vazbou na tisk.Jako správný nadšenec by dokázal takový např. měsíčník / čtvrtletník udělat a prohnat ofsetem v nákladu cca 1000 - 5000 ks . Zájem o odběr ( ...buď za úplatu, nebo zdarma ) a jeho formát,není těžké zjistit jednoduchou klubovou anketou.
Důležitý je živý klubový kontakt členů - výstavy, workshopy, exkurze, fotoburzy, fotopiva apod.Tato činnost musí být celorepubliková - směřovat např. veškeré aktivity klubu do Prahy je špatně.Mělo by být ctí dobrého člena klubu , uspořádat některou akci ve svém působišti i pro ostatní zájemce - sám musí nastavit atraktivitu akce, aby přilákala návštěvnost.
Na webu CANONklub jsem
Na webu CANONklub jsem teprve chvilku a skutečně je i můj dojem takový, že to tady moc nežije. Kde jste všichni CANONisti?
Ohledně logotypu CANONklub - asi nejjednodušší by bylo vyhlásit nějakou soutěž s konkrétním zadáním. Ovšem je otázkou, zda majitel chce měnit logotyp a styl stránek nebo ne.
Zda řešit pravidelné vydávání odborného CANON časopisu, DTPařina je to poslední, to už je jen o nalezení optimalizovaného řešení, začít je potřeba vytvořením struktury časopisu, zabývát se redakční stránkou každého čísla nejlépe tak asi na 1 rok dopředu, každé číslo nějak specializovat, pak zpracovat návrh obsahových částí takového periodika. Kdo se takové rozsáhlé činnosti chce ve volném čase zabývát a kdo to bude financovat produkci časopisu? Zdarma vám nikdo nic nevytiskne...
Mnohem více by mne osobně oslovilo nějaké pravidelné společné focení, resp. společné fotovýlety po republice, pravidelné setkávání, možná 1x měsíčně?
Chci se zeptat, zda logotyp
Chci se zeptat, zda logotyp má vliv na obsah na Canonklubu? Má?
Naznačuji tím, že v současnosti řešíme úkoly, které souvisí například s tím, že máme aktuálně kolem tisíce členů, ale nikdo neposílá články, nepíše, nepřispívá, nediskutuje. Je to lenost?
Pravidelné setkávání chceme a plánujeme. 1.6. je první. Hledáme někoho, kdo by si vzal organizaci dalších na starost.
Chceme putovní setkávání po republice - republikách.
Chceme celorepublikové soutěže.
Ano, takové nápady existují, ale lidí ochotných na tom pracovat je málo :)
Ještě malá poznámka k časopisu a logotypu. Bohužel jsme mírně svázáni tím, že firma Canon je korporace zcela jiného ražení než třeba NIKON, protože jejich produkty jsou výrazně ve větším počtu než jen fotoaparáty. NIKON je místní malá skupinka prodávající fotoaparáty a dalekohledy, zatímco Canon prodává kopírky, tiskárny, foto, video atd. atd. Canon má specifickou tzv. corporate policy, kterýá definuje za jakých podmínek používat název Canon a logotyp Canon (barva, styl, shape apod.) a my se musíme vedle toho vejít tak, abychom nekolidovali s jejich názvem a logotypem. Proto musíme s tímto zacházet opatrně.
LOGOTYP. Jestliže je nyní
LOGOTYP.
Jestliže je nyní zaregistrovaných cca 1000 lidí, to je už docela pěkná skupina lidí.
K logotypu, možná by pomohla nějaká rychla anketka, zda logotyp změnit, ano, ne. Dle výsledku vyhlásit soutěž s konkrétním zadáním, věřím, že mezi fotografy je mnoho grafiků i DTPáků. klidně by stačil i nákres v ruce tužkou. Prostě lidi oslovit, aby tvořili, poté je nechat opět formou ankety vybrat nový LOGOTYP. Takže opět anketa na výběr. Být autorem vítězného loga je prestižní věc.
Ankety v pravém okně mohou být i pak dostupné v archivu, některé poběží trvale, některé by se vázali vždy na konkrétní akci a nějakou dobu by byli k nahlédnutí. Současná anketa je zajímavá, ale vlastně se moc k dění na webu či k nějakému rozhodování neváže. Já raději ani nechci počítat investované finance .... do focení....
Ráda pomůžu. Jen se domluvit, s čím a je to asi na debatu na 1.6. Věřím, že se ozvou i další CANONisté.
NadaK2
co změnit? no asi úplně
Tak se zapojte, zadarmo na
Tak se zapojte, zadarmo na stromě nerostou koblihy
Změny! Určitěby to chtělo
Změny!
Dobrý den,
o takto zásadních změnách musí rozhodnout majitel Martin Kamín na základě nějakých návrhů. Tedy: změnit logo můžeme, ale chce to ideu, menu neobhájím.
CO se týče Galerie, pak je to myslím správně, jak to je. Když kliknete na Galerii a chcete zobrazit fotografie některého fotografa, kliknete na jeho jméno - sem. Udělal jsem ale do Galerie zásah, takže jsem přichystal další filtr, kterým můžete filtrovat uživatele podle jména.
Tak.
Hezký den
Zdravím, souhlasím se změnou
Zdravím,
souhlasím se změnou "loga". A co je jednodušší než vyhlásit "výběrové řízení na grafický návrh loga"...? Podle mě je být autorem loga podobného klubu prestižní záležitostí...
Při změnách v galerii bych se také zaměřil na systém hodnocení fotografií. Na fotoserverech běží různě složité modely, které posuzují fotografii ze všech možných i nemožných pohledů. Ale v drtivé většině už zapomínají na zachování objektivity příspěvků. Výsledné hodnocení může být zkresleno a ne vždy je to ve prospěch fotografie či jejího autora. Myslím, že v jednoduchosti je síla: Líbí x nelíbí
Zdravim, myslim, ze by bolo
Zdravim,
myslim, ze by bolo celkom fajn, zobrazovat pri fotkach v galerii aj informacie z EXIF-u, aspon u fotiek, ktore ho maju. Mne osobne, ako fotoamaterovi, velmi pomaha, ked si mozem pozriet fotku, ktora ma zaujala, aj s informaciami o expozicii.
Diky!
Dobrý den,
ano, mám to potvrzeno, začnu na tom dělat. Termín: 5.2.2010.
Re: Co změnit
Dobrý den,
díky za reakci. Lidi, lidi, lidi. Pokud uvidí, že je tady zajímavý obsah, přijdou, zatím to taky moc nežije, takže nejsou lidi. Myslím, že to je běh na dlouhou trať.
Co se týče změn tak souhlasím. Logo uvidíme, zatím neznáme představy lidí, menu jinam: to jde. Galerie uživatelů čeká na update, protože ta předchozí měla problémy (bezpečnostní).
Martin Kamín
Dobrý den, je fajn, že máte
Dobrý den,
je fajn, že máte snahu udělat něco pro zviditelnění značky canon - samotný výrobce se tomu moc nevěnuje :o(
Ve srovnání s Nikonem je to opravdu bída . Tento stav mne nemrzí, nýbrž přímo sere !!! ...odešel jsem totiž od nikonu k canonu .
A jestli mohu poradit co zlepšit , tak nemá význam objevovat dávno objevené, stačí navštívit www.nikonclub.cz a prostudovat tento velmi atraktivní web.Je radost být majitelem techniky Nikon
Doporučuji to nejlepší aplikovat pro canonklub.cz - podle mého se to týká především grafiky ( musí korespondovat s corporate identity canon - bílo/červený design ) , strukturu a členění webu jednoduše dělit do odkazů na lištu - dále do roletek.
Hlavně je nutné doplnit web o odkaz Propagace ( ať už klubu nebo značky )
Propagace formou klubového oblečení ( nabídnout prostřednictvím reklamního banneru spolupráci výrobci kvalitního sportovního oblečení - vyrobí kolekci s klubovou identifikací za jinou cenu ) .Distribuce tohoto oblečení je např. podobná nákupu v e-shopu. Může se použít jako příležitostný dárek / cena třeba v klubové fotosoutěží apod.
Dále kreativní grafik nabídne na webu spoustu nejrůznějších produktových wallpaperů , butonů apod ke stažení .
Prémiové členství - oblečení je možné získat ´´zdarma´´ každému tzv. prémiovému členovi klubu ( prémiové členství je exkluzivní záležitost, a člen platí poplatek - z toho mu ovšem vyplývají exkluzivní výhody).
Pokud nastane ideální stav v životě klubového webu, kdy bude taková návštěvnost, že bude prodej reklamní bannerové plochy vydělávat na provoz klubu - může být potom třeba oblečení nebo časopis pro členy zdarma !
Je dobré vydávat pravidelné tištěné periodikum - časopis / magazín
Určitě některý z členů - a musí to být opravdu patriot značky - pracuje v DTP studiu s vazbou na tisk.Jako správný nadšenec by dokázal takový např. měsíčník / čtvrtletník udělat a prohnat ofsetem v nákladu cca 1000 - 5000 ks . Zájem o odběr ( ...buď za úplatu, nebo zdarma ) a jeho formát,není těžké zjistit jednoduchou klubovou anketou.
Důležitý je živý klubový kontakt členů - výstavy, workshopy, exkurze, fotoburzy, fotopiva apod.Tato činnost musí být celorepubliková - směřovat např. veškeré aktivity klubu do Prahy je špatně.Mělo by být ctí dobrého člena klubu , uspořádat některou akci ve svém působišti i pro ostatní zájemce - sám musí nastavit atraktivitu akce, aby přilákala návštěvnost.
Tož tak.... jak říkáme u nás na Moravě :)
S pozdravem
Vladimír Caletka
Přerov